tisdag 15 oktober 2013

Lång paus på nätet

Ja, ibland händer det saker utanför cybern som påverkar ;)

Sen sist har jag ytterligare licens inom LesMills, denna gång CX Worx. Skitkul! Å ett superbra komplement till BodyCombaten känner jag :)

Jag har separerat och därmed att det gått åt en del tid att fixa hemma (å allt är inte klart än)
Mycket målning har det blivit, av både väggar o möbler. Det blir lite jobbigt åt plånboken att köpa nytt så jag har tagit tillvara på lite gamla möbler.
Här är ett litet exempel vad jag gjort:
Hittade bl a fyra pinnstolar på återbruket. Från början hade jag tänkt måla om dem helvita. Men när jag började slipa dem o det visade sig vara tre olika färgnyanser så tyckte jag det blev lite häftigt att behålla det slita o dessutom hade jag ett tyg som passade bra till.
Så de är numera köksstolar. Även köksbordet som skymtas i bakgrunden köptes begagnat och målades vit.

Tyget är föresten inköpt på Ellos om någon undrar ;)

 Sen ett gammalt hörnskåp som jag haft stående läääänge, å där jag valt att inte ha överdelen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar